Hotell i Göteborg, check!

Jag är på väldigt bra humör just nu. Varför? Jo, för att jag och Louise har precis bokat hotell för fyra dagar i Göteborg under Göteborg Horse Show. Har inte varit på GHS sen 2004 och jag ser sjukt mycket fram emot det! Vi ska även klämma in lite fest och shopping. Det kommer att bli perfekt, hittade ett fyrstjärnigt hotell ca 700 meter från Scandinavium som gick på typ 3900 för ett dubbelrum under fyra nätter. 150 meter från Centralstationen så vi slipper dra våra väskor över halva Göteborg vilket är ett stort plus. Nu ska vi bara ha pengar till själva biljetterna med, men det löser sig. De är inte så dyra.
.
Gick upp i ottan för att rida, Louise hade lite otur och åkte i backen när Pamona fick för sig att busa lite. Jag och Puffie fick leka lite cowboy och fick tag på den lösa hästen. Efter det drog vi hem Louise och käkade brunch och kollade på Top Model, jättemysigt.
Ska ta en snabbdusch, sedan tänker jag ta tag i det omöjliga uppdraget att sortera bland mina papper innan Carina ska ringa vid 5. Har inte pratat med henne på flera veckor, ska bli kul att se hennes ansikte igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0