Kristianstadsbladet

Hade min första dag på praktiken idag, var alldeles för trött för att vara nervös i morse. Men det gick bra! Fick skriva ett par små grejer och följa med ut på en intervju. Kommer nog att trivas bra där fram till jul! Så himla skönt att ha något att göra på dagen, känna sig lite produktiv istället för att bara vara hemma och ha tråkigt.
.
Så hilma mysigt med snön nu måste jag säga! Kan vädret bara hålla sig så här skulle det vara perfekt. Men jag hörde att det skulle bli typ 10 minusgrader i helgen, lite väl magstarkt tycker jag.
Nu tänker jag slänga mig i sängen, vara allmänt nöjd med min dag och kolla lite på Glee. Kanske går jag ut en runda i snön sen! .
.
Peace out

Kommentarer
Postat av: Berit

Kom till mig och skotta snö! Mysigt värre?

2010-11-25 @ 10:52:26
Postat av: Elinor

Nej tack, är ju upptagen nu;) men mysigt är det!

2010-11-25 @ 18:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0