Praktik

Idag har jag lyckats med följande:
- att bränna mina quesedillas (och mig själv) när jag skulle laga lunch.
- istället för att baka kladdkaka lyckats framställa ett helt nytt material. Någon geleaktig röra som smakade mjöl. Jag tänker aldrig prova nya recept igen.
- skrämma Lillen genom att nysa. '
.
Nej, det här känns som en dag som hade blivit bäst om jag hade stannat i sängen. Tillråga på allt har jag även lyckats få feber och en huvudvärk som liksom sitter framme i ögonen och håller på att spränga dem. Har inte orkat göra något vettigt, fantastiskt.
.
Nej, om man ska varva det med något roligt! Jag har äntligen fått svar från Arbetsförmedlingen och har fått tillåtelse eller vad man ska säga att praktisera på Kristianstadbladet fram till jul! Ska vara i Broby. Kommer att bli jättekul. Journalist är ett av de yrkerna som jag funderar på, ska börja nästa onsdag om inte facket krånglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0