Segaste i sverige

Ibland undrar jag vad som måste ske för att det ska hända någonting på Arbesförmedlingen? Att det ska ta över en vecka för dem att ringa ett samtal är ju inte rimligt! Åå vad jag blir trött på dem!
För övrigt känns den här veckan helt meningslös. En typisk mellanvecka. Inget speciellt händer, känns bara som att jag står och trampar fram till på söndag, då jag antagligen på bio. Efter det blir det ännu ett par dagars stampande tills nästa helg då det blir allt från 20 årsfest till julpynt.
Skönt väder när jag var ute innan idag i alla fall. Inget regn och inget blåst är nu mera lika med fint väder, haha. Jag såg lite sol kika fram mellan molnen och blev helt överlycklig. Blir en ridtur senare ikväll, det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0