Snö, Body Shop och nya ögonbryn

Idag har varit en bra dag! För en gångs skull kände jag inte för att mörda väckarklockan imorse när den ringde. Dock var det för att jag hade vaknat fem minuter tidigare av att jag bröt en nagel. Hur lyckas man bryta en nagel i sängen? Jag fattar det inte! Jaja, plötsligt var det en stor reva i ena pekfingernageln.
Åkte in till stan för att hjälpa moster med att sätta upp lite julsaker och städa. Stack sedan ut på stan. Egentligen skulle jag bara köpa en klänning till helgen och en ny concealer... men det blev ju lite till. Hittade till slut en jättefin klänning på Bikbok, sprang bort till Body Shop för att köpa ny concealer och kom ut därifrån med ett sådan presentpaket med Body Butter, peeling och gud vet vad. Jag älskar Body Shop! När jag var i USA bytte de sorterna på det mesta, och min favorit försvann. Nu har jag hittat en ny, Moringa. Luktar så sjukt gott! Brukar inte önska mig så mycket parfymer och sånt till födelsedagar, men jag älskar alla kropss saker från Body Shop. Hade kunnat köpa upp hela butiken...
Hittade även lite nya akvarell papper och annat skit. Sedan åkte jag ut till Everöd och fick mina ögonbryn plockade och färgade, superfina blev dem!
.
Imorgon är det första dagen på praktiken, och så klart börjar jag bli nervös! Men det kommer nog att bli bra.
.
Nu ska jag in i duschen med mitt fina Body Shop kit för en långdusch. Skönt att komma in efter att ha varit ute i det här vädret hela eftermiddagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0