Statsminister och Julkort

Intressant dag idag. Sov fruktansvärt dåligt i natt, drömde att jag aldrig somnade utan att jag låg vaken i sängen och inte kunde sova, så vaknade jag vid tre och visste inte om drömmen var på riktigt eller inte. När jag vaknade kom jag fram till att den inte var det, men att jag ändå var helt slut mentalt eftersom jag hade drömt all den stressen som man känner när man inte kan sova. Ond cirkel.
Och om det är någon ute i krokarna som har missat det här så har jag träffat Svea Rikes statsminister idag, Mr Reinfeldt. Intressant praktik jag har, alltid något nytt. Ena dan skriver man om julmarknader och blomsterhandlar och nästa dag lyssnar man på Reinfeldt. Försökte undvika att vara med på alla bilder jag kunde, vilket var ganska omöjligt då de fotade till höger och vänster. Marie-Louise som jag praktiserar hos intervjuade honom, frågade lite om infrastruktur och sånt. Synd att hon blev avbruten precis innan hon kom till ungdomsarbetslöshets frågan, hade gärna hört vad han hade att säga om det.
När jag kom hem fick jag en bra överaskning och en dålig. Det bra var att julkorten som jag beställde hade kommit ner, men mina pengar hade inte kommit! Åååå jag blir så irriterad! Varför ska alltid försäkringskassan krångla? Jag hoppas VERKLIGEN att de kommer imorgon, annars fattar jag inte hur jag ska ha pengar till Stockholm.
Drog ner en sväng till affären och tog en kaffe med Jennie, Louise och Josse, trevligt att träffa tjejerna och prata!
Ska försöka lägga mig tidigt så att jag inte är lika braindead imorgon som jag har varit idag. Sömn gör verkligen hela skillnaden för mig...
.
.
Julkorten som jag fick hem, är verkligen supernöjd med dem! Färgerna är snyggade i verkligheten och gör sig himla bra tryckta. Verkligen värt pengarna som det kostade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0