Tisdag

En regnig dag, och jag känner ännu en gång för att lägga mig i sängen och aldrig gå upp igen, trots att jag har en massa saker jag behöver göra i eftermiddag: rita, tvätta, ringa AF och laga mat. Känns som att jag har suttit i bilen halva dagen. Fick först köra ut till Everöd med Jennies mobil till Louises salong (som för övrigt har öppnat idag!) så att Jennie kunde få den, sedan till Kristianstad, till sjukhuset, från sjukhuset, till sjukhuset igen, till ÖB, macken och sen hem. Var lite orolig eftersom det var massor med snöslask/regn och jag inte har några vinterdäck, men det gick bra.
.
Nej, nu får jag sätta igång innan jag däckar på tangentbordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0