Twenty Eleven

Här kör jag på!
.
Nu har jag äntligen fått färdig kalendern och lagt upp den till försäljning. Den blev några kronor dyrare än vad jag hade hoppats på, men jag är riktigt nöjd med den. Vissa av bilderna har jag lagt ner många, många timmar på, och skulle aldrig sälja tolv stycken av dem för ett så lågt pris. Personligen har jag hellre en sådan här än någon anonym kalender med foton på djur, träd eller något annat som är överrepresenterat i "kalendersammanhang". Kommer absolut att köpa en egen!
.
Den kostar 307 kr och tar ca 3 veckor att få hem, så jag rekommenderar att ni beställer hem ganska snart om ni känner att ni vill  ha den innan Januari, vilket kan vara en bra idé! ;)
.
https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=49912 Skulle inte länken funka, gå till vulkan.se och sök på Twenty Eleven eller leta bland kalendrarna, så ska den finnas där!
.
.
Januari

.
Augusti

.
November

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0