The scanner is alive!

Sov egentligen alldeles för länge idag. Kom hem ganska tidigt igårkväll, men kunde inte somna. Slutade med att jag hittade en massa bortglömd bra musik på Spotify istället och började rita. Hoppsan så var klockan nästan tre.
.
Annars får jag säga att jag är myckte nöjd med min helg. Var på Harrys med Louise, Jennie och Elin i fredags. Hade jättekul där! Träffade en massa folk från gymnasietiden, så kul att prata med dem igen! Träffade även en massa annat nytt, roligt folk. Var hemma sent och somnade vid fem med en gammal serietidning i handen och en uräten chipsskål på nattduksbordet.
.
Igår tillbringade jag största delen av dagen med att kurera mig, kolla på Idol och dricka massa julmust. Hade tänkt att städa men det pallade jag inte, orkade i alla fall omorganisera garderoben. Ut med alla sommarkläder! Orkade ändå iväg på kvällen hem till fröken Persson för att umgås med henne och Jennie. Vi åt lite gott, och gjorde det som har blivit lite av en tradition lördagskvällen; spelade spel! Igår blev det familjegeni, men jag vann inte en enda gång. Som tur var kan jag ta åt mig äran att vara den enda som visste vad en sarkofag är!
Gick som sagt hem tidigt och satte mig och slöade.
.
Idag tog jag äntligen tag i mig och städade undan i mitt rum. Gjorde lite ny plats för allting, slängde massa saker. Dessutom fick jag äntligen igång scannern! Woho! Nu sitter jag och scannar in kalendern. Trist bara att teckningarna är i A3 och jag bara har en A4 scanner = en maaaassa extrajobb i photoshop. Kommer nog att satsa på att fixa klart det ikväll. Ska bli skönt när det är klart, då kan ingen klaga på att jag inte har gjort någonting i höst i alla fall haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0