Dagens att göra

1. Leta kurser utbildningar (ska träffa syon imorrn). Skriva in mig på studera.nu.
2. Tvätta
3. Städa rummet
4. Leta praktikställen.
.
Jag måste nästan alltid göra en sådan här lista när jag vet att jag har många saker som behöver göras på en dag. Det är absolut mitt bästa tips om man har många grejer at göra. Kolla vad det är som behöver vara klart först, idag har jag lite bråttom med att kolla upp kurserna på grund av att jag vill vara förberedd till syon imorgon, fast jag egentligen känner mig mer motiverad av att leta praktikställen.
.
Jag har hamnat i en oroväckande vana. Jag kan inte somna om när jag kommer hem från kursen! Och sedan vid 3-4 på eftermiddagen blir jag så trött att jag håller på att trilla omkull... Så det är väl bara att sätta igång innan jag däckar nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0