Glad kanelbulledag

Glad kanelbulledag allihopa! Sitter och funderar på om jag ska ta en powernap innan jag drar igång med det jag måste sköta idag, bland annat tvätta. Idag prydde en rödvit strumpa med en groda på den enda foten och en grå vit den andra. Båda hade hål. Dags att tvätta nu har jag en känsla av. Måste städa på mitt rum med, dammråttorna kommer nog att skapa en egen civilisation snart annars. Scary.
Har inte sovit bra för fem öre i natt, tror jag vaknade ett par tre gånger. Härligt. Var nästan sen till bussen med, fick typ borsta tänderna, knyta skorna och svara i telefonen samtidigt. Tur att man är kvinna och kan multitaska lite.
.
Har precis kommit hem efter frukost/lunch hos Louise med henne, Jennie och Josse. Har inte sett de sistnämnda på ett par dagar så det trevligt. Tillavovven var med, stor har hon blivit. Sprang omkring och halkade på golvet så glad hon var. Vi fick hembakta kanelbullar vilket man aldrig tackar nej till, och jag hällde i mig ett par koppar te.
.
Måste bara säga att bloggen fyllde ett år igår! Det betyder att imorgon är det ett år sedan jag satte mig på planet till USA. Och vilket år det har varit... Har både mått bättre än någonsin och sämre än på väldigt länge och jag är så otroligt glad att jag reste dit, trots allt som hände i slutet.
Hade jag varit där borta nu hade jag nog varit halvvägs till California. GAAAAAHHHHH!!!! ÅNGEST!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0