Lärdomar

Saker jag har lärt mig på sista tiden:
- man ska inte klia sig i ögonen efter att ha gjort nudlar med superstarka chilikryddor.
- man ska inte leka Lady Gaga i bilen när det ösregnar. Kan sluta med skitläskig vattenplaning.
- man ska inte låta ens lillebror få obegränsad tillgång till russinbullar, för då försvinner de innan du hinner äta någon själv, typ.
- att hoppa av lycka när man ser de första julprydnaderna i affärerna kan få en att de lite efter ut.
- ställ inte vattenflaskor på golvet bredvid sängen. Eller i sängen.
- Volbeat är faktiskt ganska bra.
.
Dagen har inte helt förvånandes tillbringats hos min moster. Jag gjorde äppelmos, och sedan fick jag en jättegod chokladkaka. Seriöst, det var typ den godaste kakan jag någonsin har ätit. Hade kunnat byta ut hela min kost mot såna kakor och chips, jag hade varit lycklig för all framtid. Yummy!
.
Har precis lagat mat och ätit den tillsammans med mor och ett gäng tiggarkatter. Det regnar jättemycket. Saknar förra veckans väder. Lite mysigt är det allt, men jag hoppas på att det avtar till imorgon då jag kanske skulle rida. Tänker inte ge mig ut i det här vädret, höll på att frysa ihjäl bara av att springa från bilen till dörren.
Nej, tänker sätta mig och rita och kolla på Glee ikväll. Angående projekt kalender har jag 9/12 klara. Kvar har jag mars, april och maj. Har en ide till mars som jag ska börja på ikväll. Go me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0