Papper, papper

I did it! Jag fick iväg ansökningarna till högskolan, hoppas att allt blir som jag vill nu... alltså att jag vill in på flera kurser, trots att man måste prioritera vissa före andra. Jag vill ju läsa dem samtidigt. Nåja, nu är det borta och jag behöver inte bekymra mig om det på ett tag. Hurra!
.
Annars har den här dagen gått mig på nerverna. Efter en lite småpinsam morgon (tydligen är jag inte världsbäst på internet säkerhet) skulle ju bort till AF för att lämna försäkringskassepapper för jobbgarantin, men så hittar jag inte de papperna jag skrev ut igår. Okej, ingen panik. Bara att köra ner till pappa och skriva ut igen. Det gick inte, för det var tvunget att installeras någon drivrutin på min dator som jag inte orkade med. Tre  sekunders panik innan jag bestämde mig för att ignorera problemet, och äta lunch istället.
Ett par timmar senare ser jag att papperna ha kommit med posten istället! Jaha, det var bara att ställa in sig på att skriva och hoppas att allting var rätt. Ringde AFs kundtjänst för att veta att jag hade gjort rätt, vilket jag hade gjort. Sedan körde jag bort dit, fick sitta lite i kö och lämnade pappert hos någon som jobbade där. Gud så skönt att ha det avklarat!
Har lagt så mycket energi på att tänka på både det ena och det andra och lite till så jag känner mig helt slut i huvudet. Ska lägga mig ner (har faktiskt inte gjort det på hela dagen sen i morse) och vila ögonen i några minuter innan jag ska laga mat.
.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0