(/#¤@!!?!! säng!

Usch vad jag är trött idag. Det finns två anledningar till detta.
1. Jag var och hämtade Jonte kl 2 i Hässleholm.
2. Min säng har gått sönder, jag kunde inte somna om när jag kom hem och har nu skitont i ryggen! Plankorna som sitter under sängen har liksom lossnat.
.
Gårdagskvällen var fin. Jag, Louise, Jennie och Lowe bänkade oss i min soffa och kollade på de tolv första avsnitten av Mysteriet på Greveholm, världens bästa julkalender! Vi hade bestämt oss för att se hela, men när klockan var elva blev alla så trötta att det var lika bra att avsluta. Jag försökte se några avsnitt själv när alla hade gått hem, men somnade mitt i allting. Vaknade en timme senare, dopade mig själv med Red Bull så jag skulle hålla mig vaken och körde till Hässleholm. Under kvällens biltur såg jag en räv, tre rådjur, en katt och en kanin. Tack och lov inga vildsvin.
.
Ska passa småsyskon i eftermiddag. Får se vad som händer ikväll. Antagligen får jag hammra ihop sängen så att jag får lite sömn i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0