Who the eff are Volbeat?

Fick en tid tidigare hos syon, så jag är redan hemma. Jätteskönt! Skulle egentligen träffat henne kvart över elva och räknade då med att vara hemma vid... ett kanske? Nåja, hon ringde mitt i kursen och vi flyttade fram det. Supertrevlig var hon, jag pratade genom vad jag hade för planer och funderingar, vi gick in på datorn och kollade hur ansökningarna funkade. Sista halvtimmen typ satt vi och pratade om USA och hur galna föräldrarna kan vara där haha.
Känns mycket bättre nu, ska nog skicka iväg anmälningarna på måndag. Ska strax köra iväg till moster för att leka personlig assistent och vet inte riktigt när jag kommer hem, måste sticka inom Pressbyrån och köpa ett nytt Jojo kort. Det som jag hittade i smyckeskrinet häromdan var tydligen mitt gamla sommarkort...
.
Ser fram emot helgen, ska upp till Växjö med Emma och våldgästa Violete samt göra stan. Ska bli jättekul, dessutom är Växjö en av de städerna som jag kommer att söka kurser i. Nattlivet är ju trots allt det den största faktorn när man väljer universitet...! (OBS sarkasm.)
.
Riktigt höstväder för övrigt idag, hade varit så skönt att köpa nåt gott på hemvägen och barrikera in mig i mitt rum och kolla på Buffy ikväll. Alla ska ju kolla på Volbeat i Malmö? Vilka är Volbeat? När blev de populära? Känns som att jag är den ENDA som förvandlas till ett frågetecken när någon nämner Volbeat? Stod om dem i Kvällsposten med, jag känner mig helt lost...
.
Ska dricka upp min varma kopp nu, och sedan dra till stan. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0