Winter wonderland?

Snön har kommit! Ja jävlar, här går det undan! Det typ snöstormar ute just nu, gick från att vara världens finaste väder utan ett moln på himmeln till att snön verkligen rasar ner på några timmar. Med tanke på hur blött det är ute kommer den väl inte att lägga sig... tyvärr. Jag kanske måste köpa en vettig vinterjacka i år, trots allt? Var så himla fint i morse när bussen körde genom skogen och snön låg på granarna.
Ser i alla fall ut att klarna upp nu. Tur för fåglarna, de ser ut att ha lite panik.
.
Har en massa saker jag borde göra/personer jag borde ringa, men jag orkar inte. Har varit uppe i stallet med Louise och skrittade ut en runda i solen, och just nu känner jag mer för att baka muffins än att ragga jobb/praktik. Kommer att ha mer tid till det imorgon ändå, tror jag skjuter upp det tills dess.
.
Ja, det var väl det jag har att säga för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0