Examensfest

Kom hem i vettig tid igår- skönt. Var ganska trött i början av kvällen men kom igång lite senare. Trevligt att träffa kompisarna var det i alla fall och det fanns god mat, det gillar vi! Men när jag kom hem så kunde jag såklart inte somna på en gång, utan surfade runt på internet i en evighet och somnade alldeles för sent. Nu känns det som att halva dagen har gått. Oh well.
.
Hade tänkt att börja på en ny teckning idag, och så ska jag ner en sväng till pappa för att mata katten Lennart. Vädret är superfint så det blir nog att gå ner dit. Efter de senaste dagarna behöver jag ut i skogen en sväng och röra på mig. Ikväll blir det nog lugnt, ska upp tidigt på måndag och besöka jobbcaochen och springa lite ärenden på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0