Första September

Hösten är här, men vädret utanför rutan säger någonting annat. Trot eller ej, men det första jag gjorde när jag vaknade var att känna att det faktiskt skulle vara skönt med en powerwalk. True story. Sagt och gjort, efter lite letande hittade jag mina träningskläder (golvet i garderoben under morgonrocken), pussade kisekatten hejdå och knallade ner mot järnvägen med musiken på högsta volymen i hörlurarna. Gud så skönt! När jag kom hem gjorde jag en jättegod salad till lunch och gjorde mig iordning för dagens jobbsökande.
.
Det här är en sån dag då jag känner att jag har ungefär tretusen tankar och idéer. Det är kul det med, tills jag kommer på att jag inte kan hänge mig åt dem för att jag fortfarande behöver ett jobb. Finns inget värre depp piller än detta. Förjävligt rent ut sagt. Nåja, jag kämpar på. Snart måste det väl komma en vändpunkt?
.
.
Work in progress...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan knappt bärga mig för att se resultatet!!

2010-09-03 @ 19:00:09
Postat av: Elinor

Haha, det fick du precis;) lägger upp den nu med så du kan stirra lite mer

2010-09-04 @ 12:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0