Från matblogg till träningsblogg?

Även denna dag börjades med en helt underbar promenix i skogen. Jag tänker minsann vara ute så mycket det bara går innan det blir för kallt. Om det bara vore lite varmare skulle jag sticka bort till stranden. Det gjorde jag förra första september, det minns jag för att det var bara jag och tre pensionärer där. Nåja, det var jättefint ändå.
.
Väldigt nice dag igår. Fick en intervju, mamma är i Uppsala så jag får leka att jag har flyttat hemifrån (konstigt nog blir jag mer motiverad att städa/tvätta/laga mat när mamma inte är hemma. Jag var så produktiv igår att det inte var sant!), ananas och blåbärssmothie (om man får för sig att mixa det med elvispen kan det sluta med att hela köket inklusive ens tröja blir lila. Mamma, du kan vara lugn. Jag fick nästan bort allting), lagat korvstroganoff, hjälpt lillebror att färga håret och målat lite till.
.
Nu ska jag snart iväg till pappa och hämta lite ramar, sedan blir det väl jobbsök som vanligt. Ikväll har jag inte mer spännande planer än att hämta mamma på tåget, men i helgen blir det andra bullar. Kräftskiva imorrn och examensfest på lördag, det kommer att bli jättekul efter en ganska lugn och ickesocial vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0