Godmorgon världen

Började känna i morse att det var lite jobbigt att gå upp. Kallt med, bara fem plusgrader och massa blåst när jag knallade utanför dörren. Hyy!
.
Gjorde inte så mycket på kursen. Vi fick fylla i ett par papper om vad vi villa göra i framtiden, vad våra personliga egenskaper var och sådant. Jag vet inte om jag satte ribban lite högt med "vad gör du om 10 år "-frågan. Jag svarade: har en framgångsrik karriär i en storstad och och rockstjärna till pojkvän. Okej, jag skrev väl inte exakt så eftersom jag inte visste om vi behövde läsa upp det eller och jag ville inte att min kurskamrater skulle få reda på min hybris, men det var den första tanken som ploppade upp i hjärnan.
.
Var hemma igen vid 10 och drog till efter en kopp te. Klart jag lyckades skämma ut mig. Skulle handla för hela veckan, men pengarna hade inte hunnit komma in på Coop-kortet. När jag stor där framme och skulle handla varor för 500 spänn gick inte köpet igenom. Folk stod bakom och jag bara... okeeej. What to do? Jag fick offra mina pengar istället. It´s a cruel world.
.
Kokade det sista paketet snabbnudlar och tryckte i mig ett gäng riskakor till lunch innan jag sov några timmar i sängen. Vaknade för en halvtimme sedan och var alldeles utmärkt utvilad.
Ska göra min vanliga scanning av nätet, sedan laga mat, sedan träffa vännerna ikväll igen för att kolla på Idol. Vad tycker ni förresten om årets deltagare? Jag är lite besviken, de enda som ens sjöng okej igår var countrykillen och Linda. Skönt att de gick vidare och inte någon av småkillarna, orkar inte med fler Justin Bieber/Johan Palm/EMD in the making.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0