Hoppsan

När jag kom hem från stan kände jag ungefär som om någon hade dunkat mitt huvud in i en vägg ett par hundra gånger. Kunde inte koncentrera mig på det jag gjorde, stoppade bland annat brödet jag köpte i frysen. Lagom trött. Efter lite lunch trillade jag ner i sängen och sov ett bra tag. För en timme sen vaknade jag och var helt förvirrad, fattade inte om det var kväll eller morgon men insåg ganska snart att det var eftermiddag. Hoppade in i duschen och lyckades samla mig, nu ska jag förbereda lite inför veckan som kommer.
.
Den nya jobbcoachen var superduktig! Hon gav mig en massa nya ideér om vad jag kunde göra som jag inte visste om innan vilket är jättekul. Det är bara en månad till jag ska sluta gå hos henne, men det var skönt att få in lite nya ideér och lite energi. Härligt!
För övrigt har de inte ringt ifrån intervjun jag var på i torsdags. Oh well, jag får helt enkelt ringa upp dem imorgon istället.
.
Riktigt höstväder ute, förresten. Hu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0