Lalalalala

Jag måste börja med att gratulera mig själv till en väldigt härlig dag i stan med mina flickor. Sedan ska jag välkomna ett par jeans, två t-shirtar, en kofta, en BH, en ritplatta, femton nya pennor och 100 nya A3 ark till familjen. De kommer nog att trivas bra i mitt lilla rum. Är ganska glad att H&M hade rea idag, är helt söndershoppad nu. Har suttit och lekt med mina nya leksaker sedan jag kom hem och börjar känna att det är lite galen vetenskapsmans varning på mig. Började fnittra helt konstigt när jag prövade mig genom de nya pennorna.
Jag är väldigt glad. Jag hade itne shoppat nya kläder sedan maj, och äntligen fick jag. Jag upprepar, jag är lycklig.
.
Kanske dags att backa från datorskrämen nu? Ögonen har börjat anta en fyrkantig form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0