Lycka, oh lycka

Denna dagen har varit fylld av spännande och bra saker. Eller fylld och fylld, nästan fylld.
.
Gick på en arbetsintervju för timtjänst hos ett städbolag, och trivdes jättebra med hon som intervjuade mig. Hon skulle återkomma på måndag, hoppas verkligen jag får komma tillbaka.
.
Sedan åkte jag till Berit och hjälpte till lite med städningen. Fick även låna en massa böcker. Cashade in lite där.
.
Men det absolut härligaste som hände idag var att jag gick en runda på stan efter att ha varit hos Berit och gick av en händelse in på Cubus. Hittade billiga och snygga jeans. Jag behövde verkligen ett par, och efter att ha provat lite hittade jag ett perfekt par. KÖPT! Underbart med lite nya kläder, jag är så lycklig. Som sagt behövde jag verkligen det! Hurra hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0