Mot kräftskivan

Jag tycker inte om kräftor. Har aldrig gjort det heller. Men tydligen är det bara meningen att vi ska roliga hattar på oss, och det kan jag ju leva med. Jag har köpt lite proviant åt mig, men känner mig fortfarande precis lika seg. Blaha.
Dagens outfit: Tights, linne och en oversizad top från typ ettan ( den var oversizad då i alla fall, nu har jag fyllt ut den lite) och ett långt halsband.
Jag har insett att jag har ett litet problem. I USA köpte jag massa snygga och stilrena festklänningar. Problemet är nu att om jag kommer i dessa klänningar är jag oftast overdressed. Så vad jag nu har att gå på är riktigt gamla kläder från tidigare delen av gymnasiet. Att jag lyckas klämma mig i dem är väl ett bra tecken, men jag hade hellre köpt ett par nya. Jaja, jag saknar klädstilen från NY.
.
Och nej, alla ni som ber och tigger. Jag är alldeles för lat för dagens outfit bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0