New Yurk

Min plan för dagen: Söka jobb och komma på ett vettigt avslut till teckningen jag pysslar med.
.
Hur dagen framskred: En sväng till Vä för att hämta ett dörrhantag till fars bil och efter det lek med småsyskonen.
.
Jag körde hem ikväll med ett par hundra extra, två vinflaskor, en halv chipspåse, mat i magen, typ tio filmer och en teckning från världens sötaste lillasyster. På mig. Och New York. Fast jag har grönt hår och New York består av något som med mycket fantasi kan liknas vid Empire State Buildning. Nåja. Jag har aldrig varit så stolt över henne innan! Vill även tillägga att denna teckning är typ en halvmeter i kvadratmeter (kvadrathalvmeter?)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0