Onsdag

Gaaah! Hur kunde Andreas Wiese gå vidare i Idol? Huuur? Alltså, låten var jättetråkig och han är inte originell för fem öre.
.
Gick bra på informationen om jobbgarantin idag. Jag får gå kvar på kursen och får ersättning för båda. Första månaden kommer jag bara att få ersättning för sex dagar... inte förren i slutet av november kommer jag att få ersättning för hela månaden eftersom det kommer en månad EFTER att man har förtjänat det. Nåja, jag tackar i alla fall för att jag kan gå kvar på kursen och får ersättning för den med...
.
Är också stolt över att jag hittade till glasaffären i Osby på första försöket, yay me! Sen jag kom hem har jag precis hunnit äta lunch och kolla på Glee. Älskade förra säsongen, men är lite besviken på de avsnitten som har kommit i höst. De har kännts så krystade och de största karaktärerna har blivit korkade/elaka. Hoppas att det blir bättre snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0