Plus och minus

Kände inte alls för att blogga igår av någon anledning. Istället lade jag dan på att powerwalka och sedan göra någon slags spabehandling av mig själv inför kvällen.  Jätteskönt! En annan kul sak som hände var att jag kom in på en kurs som arbetsförmedlingen håller i, berättade jag om det tidigare? Nåja, jag ska gå på denna kurs ett par timmar varje dag, samtidigt som jobbgarantin börjar för mig nu i oktober. Får pengar för båda sakerna, superskönt! Har även fått lite pengar för att jag jobbade som personlig assistent för ett tag sedan. Hur skönt som helst verkligen. Kanske blir en trip till Stockholm i slutet av november, och då ska jag shoppa tills jag svimmar. Oh yeah.
.
Drog ut till Bånken igårkväll med tjejerna här ifrån Knislinge. Hade en jättetrevlig kväll som tyvärr avslutades på ett väldigt otrevligt sätt. Usch. Var hemma vid fyra i natt och somnade inte förren en timme senare, vilket har resulterat i att jag känner mig ungefär lika pigg som en säck cement.
.
Kanske ska följa med Louise när hon piercar sig idag. Skulle egentligen gått ut ikväll med, men känner inte för det av olika anledningar. Det är verkligen typiskt höstväder, jag har superont i foten efter att ha dansat bort natten och jag har inte råd. Känner för att strunta i att utnyttja min ungdom, bädda ner mig i soffan med en kopp te och en bra film. Vi får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0