Sega söndag

Möjliga anledningar till huvudvärken som har plågat mig den senaste timmen:
.
- För mycket motion i form av lövkrattning med lillebror junior.
- Att jag har ätit frukt istället för chips
- Nattens åtta timmars sömn
- Att jag impulshandlade massa fina tuschpennor och specialpapper för alldeles för mycket pengar. I better be good at using them...
- Den litern vatten jag drack tidigare
- Mammas goda festaost och kikärts quesedillas
.
Det kanske försvinner om jag tar en tupplur, alternativt häller upp ett glas vin, lite chilicrackers och kollar på Inglorious Bastars som har stått i hyllan ett bra tag. Om typ tretton timmar ska jag ju faktiskt upp igen, och jag vill ju inte vara trött på arbetsförmedlingen ju. Kanske lika bra att gå och lägga sig all together.
.
Mörkt, blåsigt och kallt. Precis som det ska vara den här tiden om året.
.
.
Damn, kan inte fatta att det nästan har gått ett år sedan den här bilden togs... Eagle Rock I miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0