Senil Elinor

I torsdags när jag hämtade mamma hade jag tydligen lovat att dammsuga i köket och hallen. Det läskiga är att jag helt ärligt inte har något som helst minne av att ha lovat detta. I promise. Mamma påminde mig ungefär tre sekunder innan jag rusade ner till bussen som skulle ta mig till Hässleholm, så jag får göra det idag istället. Och när jag vaknade idag hittade jag ett meddelande jag skrivit till mig själv på armen, och vid lite eftertanke kom jag på att jag vid sängdags i natt hade glömt en halvviktig grej som jag måste göra. Well, skriv ner i tusch på handleden. Jag brukar skriva ner saker jag har glömt på handleden och har gjort så under flera år. Hoppas inte att min gamla geofrafilärare läser detta, eftersom utan denna teknik hade jag nog aldrig kommit ihåg vad alla jordarter/stenar/whatever hette.
.
Gårdagskvällen kan nog kvalificeras som sommarens bästa fest. Massa roliga människor, en Suss-look-a-like, bra musik, god mat, tjejsnack med my girls from high school och massa dans. Var fortfarande seg när jag kom dit, men det försvann efter ett tag. Sjukt härlig kväll, måste jag säga! Längtar redan till nästa gång! Ååh vad jag önskar att jag bodde inne i Hässleholm, eller varför inte Kristiansstad, så att jag kunde träffa mer på daily basis! Skånetrafiken ruinerar mig!
.
Nej, nu måste jag väl ner och städa undan i köket och sedan blir det duschen för hela slanten. Om ett par timmar blir det fest igen och just nu ser jag inte speciellt presentabel ut. Hoppas att det kommer att bli lika kul hos Louise! Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0