Tidig morgon

Herregud, jag vet inte vad det är med mig. Vaknade klockan 6 imorse. Klockan 6! Och det var inte det att jag inte var trött, somnade i vanlig ordning inte förren vid halv 2 i natt. Försökte somna om i typ tre timmar vilket var kört för att moobilen ringde och sen pep den typ en gång i kvarten för jag behövde ladda den. Note to self: sätt mobilen på ljudlös i framtiden.
.
Ska in och träffa min nya jobbcoach kl 11 nu, på vägen hem ska jag ta en sväng om affären och sedan upp till stallet. Snäll som är ska jag slänga ut lite middagshö åt monsterna. Blev erbjuden att rida med, men då det typ stormar ute så tror jag att jag hoppar det idag. Ser riktigt ruggigt ut. Blir väl att kura upp mig i sängen och sricka ohälsosamt stora mängder te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0