To do

Dagens att göra:
.
- Hämta moster i Hässleholm och skjutsa hem henne
- Springa inom Åhlens och köpa lite grejer
- Springa inom Systemet och köpa lite andra grejor
- Handla samt skriva matlista för idag och imorgon
- Rida
- Ringa arbetsförmedlingen om en kurs Jennie snackade om
.
Allt detta ska hända inom sex timmar. Med en styck stukad fot från när jag hoppade in i en bil härom dagen. Kände bara hur foten vek sig som den alltid gör men smärtan gick över på tre sekunder och jag trodde att det var det. Men plopp sa det igår kväll och plötsligt värkte det i typ hela benet. När jag vaknade idag gjorde det liksom ont so fort jag tryckte foten mot madrassen. Typ när man ska vända sig. När jag går gör det inte ont, bara när jag vrider den i en speciell vinkel. Oh well, ska försöka rida ändå, blir nog en lugn tur.
.
Nej, nu får jag sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0