Val

Har precis varit uppe i min gamla matsal från högstadiet och röstat. Helt galet, det luktar fortfarande äcklig mat där inne, fem år senare. Nåja, jag har i alla fall gjort mina val. Har dessutom städat ut ett gäng garderober med mamma, fick tvinga henne att kasta ett par saker. Nåja.
Sitter just nu och försöker göra färdigt en teckning som jag började på igår. Kanske mycket detaljer men det är bara kul, ska nog ut på en långrunda i skogen imorgon. Sedan börjar veckan igen. Jaha ja. Ska sätta mig in i CSN och högskolor och allt vad det heter, kommer att bli prio ett under nästa vecka eftersom det inte verkar lösa sig på jobbfronten. Men det är okej, känner mig motiverad att plugga om jag hittar någonting jag vill läsa, faktsiskt. Har en del idéer som sagt.
.
Skulle bara visa att jag lever, nu ska jag äta ostbågar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0