Vill och inte

Saker jag vill göra:
- ligga i sängen
- läsa bok
- kolla film
- äta glass
Saker jag inte vill göra:
- söka jobb
- diska
- laga mat
.
Oturligt nog är det de senaste grejorna jag måste göra.
Trots att jag var ute för en snabb promenad innan idag känner jag mig ungefär lika pigg som en säck potatis. Blää. Har precis tagit mig en powernap på ett par timmar, och det hjälpte lite. Klockan är halv fyra och jag är äntligen vaken nog att sätta igång med dagen. Vadå konstig dygnsrytm? Till mitt försvar måste jag säga att jag kommer igång vid elva de flesta dagar. Idag är något freaky undantag, jag får satsa på att hoppa i säng tidigt ikväll och köra som fan imorrn. Igårkväll blev det en sväng till Åhus av alla ställen med tjejerna och kom hem senare än vad jag har däckat den senaste tiden. Kanske var det anledningen till att mina rutiner sparkar mig i häcken?
Jag längtar till torsdag. Som tusan. Tänkte bara säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0