Wokad pasta med sweet chilisås och cashewnötter

Går tillbaka till att vara matblogg för en liten stund. Fick uppdraget (fick och fick, tog det själv eftersom jag vet att jag ändå hade fått höra mamma tjata om vilken mat vi skulle äta i helgen;)) att bestämma och handla inför de kommande dagarna.
Gjorde världens godaste pastawok. Har aldrig gjort den innan men det kommer absolut ät ätas mer av den i huset. Yummy!
.
Annars hann jag för en gångs skulle med allt jag ville ha gjort. Lämnade moster hemma i Kristianstad med en kopp te, mitt vin inför helgen står på skrivbordet (hamnade där är av bara farten) och hästan kom ut en mysig runda i skogen. Vädret var helt underbart för en gångs skull så vi trivdes båda två. Ska snart hem till Louise och kolla på Idol, har precis hunnit sätta mig ner efter att ha sprungit runt hela dagen. Nåja, jag gillar att ha saker att göra. Imorrn blir det att skicka iväg ett par ansökningar och rita lite eftersom jag äntligen har fått mer suddgummin och stift, och sedan blir det utgång på kvällen, vilket jag ser väldigt mycket fram emot! Kommer att bli så kul att bara komma ut med tjejerna och bara dansa loss. Hoppas bara att min dumma fot inte förstör så jag kan ha snygga skor bara... får väl lägga bandage under strumpbyxan och hoppas att ingen ser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0