Would you hug this princess?

Jag känner mig väldigt nöjd med mig själv just nu. Först städade jag hos moster, gick typ rekordfort. När jag kom hem satte jag mig ner och ringde sju olika ställen och frågade om arbetstillfällen och nu har jag möten med fem imorgon. Möte och möte, jag tänker göra mitt CV-avlämnande till ett möte. Kanske ett till. Och när jag ändå är i farten tänker jag nog gå genom ett gäng andra affärer och prata med dem. På fredag ska jag nog till Helsingborg för rekryteringsträff för bemanningsföretag.
.
.
Detta lilla djur har förföljt mig hela dan när jag har varit hemma. Fick låsa ut henne utanför toaan så jag fick va ifred där inne. Would you hug this princess?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0