All good things must come to an end

Kommer nog snart att sluta skriva i den här bloggen. Känns inte aktuell längre, det var ju meningen att jag skulle skriva i den här om mitt år i USA. Någonstans på vägen blev jag fäst vid att blogga och fortsatte efter att jag kom hem.
Nu känns det inte speciellt aktuellt längre... känns inte som att jag skriver roliga grejer här längre. Idag gjorde jag bla och bla och bla. Den blir bara tråkigare och tråkigare och det är inte alls speciellt roligt (no pun intended).
Har börjat jobba lite på en ny blogg som jag ska försöka bli klar med innan januari är slut. Den kommer inte handla så mycket som vad jag har gjort under dagarna, utan ska mer vara en plats där jag kan visa upp det jag skapar, vad som inspierar mig och där jag skriver om min vardag när något speciellt har hänt. Dags att fortsätta från en avdankad resblogg som den här. Den här kommer att ligga kvar för jag tycker det är roligt att läsa om vad som hände på andra sidan atlanten ibland.
.
Summa sumarum: Ska fixa ny blogg inom kort. Kommer att skriva då och då i den här tills dess, och lägga upp länk till den nya så fort jag blir färdigt till att göra klart den!
.
.
Fick ryck igår och satte igång att måla, kommer nog att bli klar ikväll!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0