Uppdatering från sjukstugan

Blir lite tråkigt bloggade just nu. Kan inte fatta att jag har lyckats bli riktigt sjuk två gånger under tre veckor, först magsjuka under julhelgen som gjorde mig helt kass och darrig fram till nyår, och nu påstår mamma att jag har influensa. Själv känner jag mig lite tveksam till det, jag har inte superhög feber (den går liksom upp och ner hela tiden) men jag har ont i luftvägarna, kan inte andas om jag typ inte knarkar nässpray och har hostat så mycket att jag bara väntar på att mina nya superhårda magmuskler ska framträda. Kanske bara är en vanlig förkylning. Sist jag hade influensa hade jag 39 graders feber i flera dagar och var sammanlagt down and out i tre veckor, nu tror jag att jag är frisk om ett par dagar.
Mitt sängbord ser ut som ett apotek, tur är väl det. Nässpray, diverse tabletter, mucoangin, apelsiner... ett under att levern inte har dukat under så som jag har knarkat de senaste dagarna. .
.
Börjar bli fruktansvärt utrråkad! Har inte gjort ett skit på hela helgen, men när jag var nere på apoteket och affären igår däckade jag nästan när jag kom hem. Ska nog ta det lugnt idag med, så får jag sätta igång med mitt liv igen imorgon. Ska till Malmö då och leta upp var jag ska gå på Högskola någonstans. Börjar ju nästa vecka! Har beställt hem lite kurslitteratur som ska komma vilken dag som helst.
.
Nåja, jag är på bättringsvägen i alla fall! Bara det att jag är uttråkad är väl ett bevis för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0